Týmy podpory

Jednotlivé technické týmy mají na starosti poskytování presales podpory obchodníkům, aktivně se podílí na návrhu řešení a komunikují se zákazníky technické otázky. Součástí jejich aktivit jsou také prezentační, vzdělávací a publikační činnosti – mimo jiné jsme se aktivně podíleli na řadě publikací IBM ITSO (tzv. Redbooks).

Díky tomu, že máme dlouholeté zkušenosti se všemi etapami životního cyklu jednotlivých dílčích i ucelených řešení, můžeme klientům nabídnout služby, které rychle a efektivně řeší nastolené problémy. Navíc vedle reaktivní podpory je součástí našich služeb i podpora proaktivní, která může být poskytována on-line i on-site v podobě přítomnosti expertů přímo v prostředí klienta. Poskytujeme také poprodejní služby, jako je kompletace, instalace příslušenství apod.

Samozřejmostí je jedno kontaktní místo pro řešení všech problémů, k dispozici jsme pro vybrané projekty i v režimu 24/7 s reakční dobou jedna hodina. Konkrétní podmínky sice závisí na jednotlivých kontraktech, nicméně díky odborným lidským zdrojům a dostatečnému technickému zázemí umíme splnit i ty nejnáročnější podmínky.

Společnost GC System je také předním servisním partnerem IBM – poskytujeme všechny druhy záručních i pozáručních servisů na servery, počítače a notebooky značek IBM a Lenovo.